- Format: Pocket
- Antall sider: 414
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Kagge forlag
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788272016158
- Kom i salg: 4. jan. 2016
- Utgivelsesår: 2016
- Tittel på originalspråk: The power of habit
- Bidragsyter: Duhigg, Charles (for) ; Winger, Cecilie (ove)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Populærvitenskap
Tilbudspris
209,-
Ordinær pris
229,-
Nå i pocket! Flere enn to millioner solgte eksemplarer.
«En underholdende bok (...) en seriøs gjennomgang av vitenskapen om hvordan vaner dannes og endres.» The New York Times Book Review
Hva skal til for at vi skal klare å forandre oss? Hvorfor klarer noen å endre seg til det bedre på bemerkelsesverdig kort tid, mens andre prøver og prøver uten å få det til? Nøkkelen finnes i vanene våre. Vanene dine bestemmer om du lykkes med å komme i form, gå ned i vekt, lansere et nytt produkt eller forandre verden til det bedre.
I denne banebrytende boka kombinerer Charles Duhigg den nyeste forskningen med gode eksempler som gir svar på hvordan vaner oppstår og - ikke minst - hvordan de kan endres.
«(...) en førsteklasses bok, som bygger på en imponerende mengde research, som er friskt skrevet og med en helt riktig kombinasjon av intellektuell seriøsitet og praktiske råd om hvordan vi kan endre de dårlige vanene våre.» The Economist
«En underholdende bok (...) en seriøs gjennomgang av vitenskapen om hvordan vaner dannes og endres.» The New York Times Book Review
Hva skal til for at vi skal klare å forandre oss? Hvorfor klarer noen å endre seg til det bedre på bemerkelsesverdig kort tid, mens andre prøver og prøver uten å få det til? Nøkkelen finnes i vanene våre. Vanene dine bestemmer om du lykkes med å komme i form, gå ned i vekt, lansere et nytt produkt eller forandre verden til det bedre.
I denne banebrytende boka kombinerer Charles Duhigg den nyeste forskningen med gode eksempler som gir svar på hvordan vaner oppstår og - ikke minst - hvordan de kan endres.
«(...) en førsteklasses bok, som bygger på en imponerende mengde research, som er friskt skrevet og med en helt riktig kombinasjon av intellektuell seriøsitet og praktiske råd om hvordan vi kan endre de dårlige vanene våre.» The Economist