Teikningsforståing og 3D-modellering
vg1 bygg- og anleggsteknikk
- Format: Pocket
- Antall sider: 92
- Språk: Nynorsk
- Forlag/Utgiver: Vigmostad & Bjørke AS
- EAN: 9788211043498
- Kom i salg: 20. okt. 2021
- Utgivelsesår: 2021
- Tittel på originalspråk: Tegningsforståelse og 3D-modellering, Brettbok
- Bidragsyter: Rostgaard, Simon (for) ; Selvær, Harald (for)
- Utgave nr.: 1
299,-
I Arbeidsboka har vi samlet store og små praktiske oppgaver fra de yrkene som blir presentert i læreboka Praktisk yrkesutøvelse. Vi håper dette vil inspirere til oppgavebasert undervisning i skolen som kan veksle mellom verksted og klasserom.
I tillegg har vi valgt å legge inn lærestoff og oppgaver som støtter arbeid med kompetansemål som: tegne skisser og konstruksjoner i målestokk, forstå og arbeide etter tegninger og beskrivelser og bruke enkel tredimensjonal modellering i arbeidsoppdrag.
Andre aktuelle læremidler i serien bygg- og anleggsteknikk: Praktisk yrkesutøvelse Arbeidsmiljø og dokumentasjon Elevressurs tilbyr en søkbar begrepsdatabase, materiell til gjennomføring av dokumentert sikkerhetsopplæring og innføring i bruk av arbeidstegninger og enkel tredimensjonal modellering i arbeidsoppdrag. Lærerressurs som viser ulike modeller for årsplanlegging av programfag og yrkesfaglig fordypning etter Fagfornyelsen. Litt om vurdering og hvordan praktisere baklengs planlegging av undervisning. Tilgang til elevressursene og de digitale utgavene av lærebøkene.
I tillegg har vi valgt å legge inn lærestoff og oppgaver som støtter arbeid med kompetansemål som: tegne skisser og konstruksjoner i målestokk, forstå og arbeide etter tegninger og beskrivelser og bruke enkel tredimensjonal modellering i arbeidsoppdrag.
Andre aktuelle læremidler i serien bygg- og anleggsteknikk: Praktisk yrkesutøvelse Arbeidsmiljø og dokumentasjon Elevressurs tilbyr en søkbar begrepsdatabase, materiell til gjennomføring av dokumentert sikkerhetsopplæring og innføring i bruk av arbeidstegninger og enkel tredimensjonal modellering i arbeidsoppdrag. Lærerressurs som viser ulike modeller for årsplanlegging av programfag og yrkesfaglig fordypning etter Fagfornyelsen. Litt om vurdering og hvordan praktisere baklengs planlegging av undervisning. Tilgang til elevressursene og de digitale utgavene av lærebøkene.