- Format: Pocket
- Antall sider: 265
- Språk: Nynorsk
- Forlag/Utgiver: Vigmostad & Bjørke AS
- EAN: 9788245013757
- Kom i salg: 8. aug. 2013
- Utgivelsesår: 2013
- Bidragsyter: Nørgaard, Per E. (for) ; Olsen, Bengt E. (for)
- Utgave nr.: 8
519,-
Boka tar for seg ulike sider ved salgsfaget. Her kan du lese om markedsføring, salg, service, digitale verktøy, penge- og dokumenthåndtering og mye annet. Boka er skrevet for elever i salgsfaget Vg3 og for lærlinger. Sammen med et fagnettsted dekker den alle hovedområdene i faget. Fagnettstedet inneholder et stort utvalg av oppgaver, lenkesamlinger og en del tilleggsstoff. Det er svært nyttig å bruke fagnettstedet sammen med boka. Komponenter:: - Lærebok - Fagnettsted - d-bok Per E. Nørgaard har juridisk embetseksamen og Master of Business and Marketing. Han har blant annet lang undervisningspraksis ved ulike skoler og driver nå egen næringsvirksomhet som forlagskonsulent, redaktør, journalist, skribent, lærer og veileder. Han har også skrevet en lang rekke lærebøker innenfor merkantile fag. Bengt E. Olsen er Master of Business & Marketing og har studert eBusiness og eCommerce med eksamen fra Universitetet i Lund. Han har også solid pedagogisk utdannelse Han har lang undervisningserfaring og erfaring fra næringslivet og er nå administrerende direktør i Reiseplaneten AS.