Nettbutikk for bedrifter og skoler

Mediekommunikasjon 2

med opplevelse som metode

Pocket
Bokmål
Mediekommunikasjon 2
Mediekommunikasjon 2
  • Forfattere: Hobæk Inger , Siri Ødegård
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 496
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Aschehoug
  • EAN: 9788249209385
  • Kom i salg: 22. aug. 2008
  • Utgivelsesår: 2008
  • Bidragsyter: Hobæk Inger (for) ; Ødegård, Siri (for) ; Bergan, Lisbeth (ill)
  • Utgave nr.: 1
Se flere produktegenskaper
639,-

Kjøp på nett

Utsolgt på nettlager
Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.