Media i samfunnet
- Format: Pocket
- Antall sider: 334
- Språk: Nynorsk
- Forlag/Utgiver: Det Norske Samlaget
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788252194845
- Kom i salg: 25. apr. 2017
- Utgivelsesår: 2017
- Bidragsyter: Schwebs, Ture (for) ; Østbye, Helge (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Medievitenskap
449,-
Grunnleggjande innføringsbok i medievitskap i ny utgåve med mindre oppdatering av faktaopplysningar.
Med utgangspunkt i definisjonar av kommunikasjon og medium drøftar forfattarane viktige kjenneteikn ved nye og gamle medium. Media si rolle i samfunnet og tilhøvet mellom media, mottakarar og deltakarar står sentralt. I tillegg presenterer boka generelle teoriar og metodar for studiet av medium og medieinnhald. Boka dekkjer heile mediefeltet og skildrar viktige trendar i dagens medielandskap, som mediekonvergens, sosiale medium og globalisering.
Med utgangspunkt i definisjonar av kommunikasjon og medium drøftar forfattarane viktige kjenneteikn ved nye og gamle medium. Media si rolle i samfunnet og tilhøvet mellom media, mottakarar og deltakarar står sentralt. I tillegg presenterer boka generelle teoriar og metodar for studiet av medium og medieinnhald. Boka dekkjer heile mediefeltet og skildrar viktige trendar i dagens medielandskap, som mediekonvergens, sosiale medium og globalisering.