Nettbutikk for bedrifter og skoler

Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

Innbundet
Bokmål
Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
  • Forfatter: Monica Viken
  • Format: Innbundet
  • Antall sider: 393
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Gyldendal Norsk Forlag AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788205426573
  • Kom i salg: 20. mars 2012
  • Utgivelsesår: 2012
  • Bidragsyter: Viken, Monica (for)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: handels- og konkurranserett: generelt, Selskaps-
Se flere produktegenskaper
949,-

Kjøp på nett

Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.





Bokens innholdsfortegnelse(pdf, 83,45 kB)