Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
- Format: Innbundet
- Antall sider: 393
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Gyldendal Norsk Forlag AS
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788205426573
- Kom i salg: 20. mars 2012
- Utgivelsesår: 2012
- Bidragsyter: Viken, Monica (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: handels- og konkurranserett: generelt, Selskaps-
949,-
Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.