Markedsføringsledelse
kort og godt
Kort og godt-serien
- Forfattere: Bitte Paulsen Skaug , Christian Oxholm Zigler
- Format: Pocket
- Antall sider: 188
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Aschehoug
- Nivå: Voksen
- Serienavn: Kort og godt-serien
- EAN: 9788215008127
- Utgivelsesår: 2005
- Tittel på originalspråk: Marketing management
- Bidragsyter: Skaug, Bitte Paulsen (for) ; Zigler, Christian Oxholm (for)
- Utgave nr.: 9
- Emnekategori: Salg og markedsføring
299,-
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Flere i samme serie.
Merk produktene som skal legges i handlekurven