Nettbutikk for bedrifter og skoler

Markedsføringsledelse

Pocket
Bokmål
Ledelsesfag
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse
  • Forfatter: Mette Holan
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 263
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Fagbokforlaget Akademisk
  • Nivå: Voksen
  • Serienavn: Ledelsesfag
  • EAN: 9788256271450
  • Kom i salg: 11. jan. 2011
  • Utgivelsesår: 2011
  • Tittel på originalspråk: Markedsføringsledelse
  • Bidragsyter: Holan, Mette (for)
  • Utgave nr.: 6
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
599,-

Kjøp på nett

Utsolgt på nettlager
Markedsføringsledelse inngår i et læreverk som består av tre bøker med fokus på ledelsesfag. Bøkene er spesielt godt egnet for fagskolen; både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen. Avdelingsledere og prosjektledere i private og offentlige virksomheter vil også kunne ha utbytte av læreverket. Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransemidlene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver. Disse bøkene inngår i læreverket: Økonomistyring Organisasjon og ledelse Markedsføringsledelse Forfatter er Mette Holan. Holan arbeider ved Fagskolen i Steinkjer, og har undervist i fagskolen i en årrekke.