Nettbutikk for bedrifter og skoler

Markedsføringsledelse

LØM

Pocket
Bokmål
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse
  • Forfatter: Mette Holan
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 319
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Fagbokforlaget Akademisk
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788245048704
  • Kom i salg: 31. juli 2024
  • Utgivelsesår: 2024
  • Tittel på originalspråk: Markedsføringsledelse
  • Bidragsyter: Holan, Mette (for)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
739,-

Kjøp på nett

Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransefaktorene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk, etiske vurderinger og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Boka avsluttes med et eksempel på en markedsplan. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver. Denne utgaven er oppdatert i forhold til nye fagplaner samt i forhold til endringer innen digitalisering og bærekraft. Læreverket er spesielt godt egnet for fagskolen både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen. Mette Holan arbeider ved Trøndelag høyere yrkesfagskole.