Nettbutikk for bedrifter og skoler

Markedsføringsboka

Markedsføringsboka
Markedsføringsboka
  • Forfattere: Lena Mossberg , Malin Sundström
  • Format: Ukjent
  • Antall sider: 368
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788202399269
  • Kom i salg: 20. aug. 2013
  • Utgivelsesår: 2013
  • Tittel på originalspråk: Markedsføringsboka
  • Bidragsyter: Mossberg, Lena (for) ; Sundström, Malin (for) ; Wallin, Björn (ill) ; Holmes, Inger Sverreson (ove) ; Vesterås, Lisa (ove)
  • Utgave nr.: 2
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
789,-

Kjøp på nett

Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig, ofte ved å benytte nordiske eksempler.


Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler.


I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag ¿ og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet.


Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver.Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011).