Nettbutikk for bedrifter og skoler

Markedsføring 3.0

fra produkter til kunder til den menneskelige ånd

Innbundet
Bokmål
Markedsføring 3.0
Markedsføring 3.0
  • Forfatter: Philip Kotler
  • Format: Innbundet
  • Antall sider: 225
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Hegnar Media as
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788271462444
  • Kom i salg: 16. juli 2010
  • Utgivelsesår: 2010
  • Tittel på originalspråk: Marketing 3.0
  • Bidragsyter: Kotler, Philip (for) ; Kartajaya, Hermawan (med) ; Setiawan, Iwan (med) ; Knudsen, Bertil (ove)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
369,-

Kjøp på nett

Utsolgt på nettlager
Denne boken presenterer en ny markedsføringsmodell som beveger seg bakenfor produktbaserte og forbrukerbaserte strategier og inntar en holistisk holdning til kunder som flerdimensjonale samarbeidspartnere. Boken legger frem forfatternes hovedideer med eksempler fra virkeligheten. Den forklarer blant annet hvordan du kan posisjonere varemerket ditt som en positiv kraft i verden, og samarbeide med kundenes talsmenn.