Kickassdotcom
den nye salgs- og markedsrevolusjonen,en bok om internetts glede og frustrasjon, den nye markeds- og
- Format: Innbundet
- Antall sider: 281
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Hegnar Media as
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788271463717
- Kom i salg: 29. nov. 2019
- Utgivelsesår: 2019
- Bidragsyter: Hansen, Kenneth (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Markedsføring på Internett, Salgs- og markedsføringsledelse
598,-
En bok om internetts glede og frustrasjon, den nye markeds- og salgsrevolusjonen, digitale flater, klikk eller skroll og hvordan best lykkes på web med hva og hvor og hvem da.
KickassDotCom er ikke en programmerers dagbok, hvordan komme seg rundt Google og fikse søkemotorene deres, eller hvordan du blir verdens kuleste blogger og hvordan annonsørene til slutt tar livet av deg. Det er en bok om erfaring, et langt liv i markedsføring og salg, og hvordan du kan sikre en digital strategi for deg, din bedrift og ditt varemerke, og ikke minst for merkevaren som kundene eier.
Det er en åpen og personlig refleksjon over hvor enkelt det er og likevel så vanskelig, hvor mye penger som rotes bort i uvitenhet og kortsiktige og dårlige løsninger, dårlige rådgivere og surrete designere, mangelfullt og gørr kjedelig innhold, åpenhet og tillit.
Det er en bok som viser deg hva som driver en hjemmeside, skaper deltagelse og eierskap hos medarbeidere og brukere, hvordan du kan sikre at kundene dine blir på sidene dine og hvordan du sikrer interesse, beslutninger og kjøp.
KickassDotCom er ikke en programmerers dagbok, hvordan komme seg rundt Google og fikse søkemotorene deres, eller hvordan du blir verdens kuleste blogger og hvordan annonsørene til slutt tar livet av deg. Det er en bok om erfaring, et langt liv i markedsføring og salg, og hvordan du kan sikre en digital strategi for deg, din bedrift og ditt varemerke, og ikke minst for merkevaren som kundene eier.
Det er en åpen og personlig refleksjon over hvor enkelt det er og likevel så vanskelig, hvor mye penger som rotes bort i uvitenhet og kortsiktige og dårlige løsninger, dårlige rådgivere og surrete designere, mangelfullt og gørr kjedelig innhold, åpenhet og tillit.
Det er en bok som viser deg hva som driver en hjemmeside, skaper deltagelse og eierskap hos medarbeidere og brukere, hvordan du kan sikre at kundene dine blir på sidene dine og hvordan du sikrer interesse, beslutninger og kjøp.