Nettbutikk for bedrifter og skoler

Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse

Pocket
Bokmål
Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse
Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse
  • Forfatter: Tore Mysen
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 300
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Vigmostad & Bjørke AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788245006865
  • Kom i salg: 1. mai 2014
  • Utgivelsesår: 2014
  • Bidragsyter: Mysen, Tore (for) ; Reisang, Svein (ill) ; Sjøbu, Ane (ove)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
525,-

Kjøp på nett

Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse behandler rammebetingelser og strategiske beslutninger som møter bedrifter på vei ut i nye markeder og bedrifter som allerede er etablert i andre land og regioner. Temaene boken tar opp, blir stadig viktigere fordi forbrukere, bedrifter og organisasjoner blir motivert eller tvunget til å forholde seg til tilbydere og konkurrenter på tvers av landegrenser i en globaliserende verden. Digitale medier sammen med større bevissthet globalt om bærekraftig utvikling krever at bedrifter må tenke nytt i forhold til tidligere praksis og tillempe en helhetlig tilnærming til internasjonal markedsføring. Boken trekker inn perspektiver fra både vareorienterte, tjenesteorienterte og reiselivsorienterte virksomheter. Tore Mysen er bokens hovedforfatter. Mysen er professor i markedsføring ved Markedshøyskolen. Han har doktorgrad fra Handelshøyskolen BI, hovedfag i markedsføring og forbrukerspørsmål fra Høyskolen i Buskerud, og er siviløkonom fra BI. Boken har bidrag fra Lars Erling Olsen og Kjersti Ruud Walaas. Lars Erling Olsen er professor og leder Institutt for markedsføring ved Markedshøyskolen. Kjersti Ruud Walaas er høyskolelektor og faglig studieleder i reiselivsledelse ved Markedshøyskolen.