Nettbutikk for bedrifter og skoler

Internasjonal markedsføring

Pocket
Bokmål
Internasjonal markedsføring
Internasjonal markedsføring
  • Forfatter: Carl Arthur Solberg
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 480
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Aschehoug
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788215024790
  • Kom i salg: 15. jan. 2015
  • Utgivelsesår: 2015
  • Bidragsyter: Solberg, Carl Arthur (for)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
599,-

Kjøp på nett

«Internasjonal markedsføring» tar opp bedriftens utfordringer på utemarkedene og presenterer konkrete forslag til hvordan ulike situasjoner bør angripes.

Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. I løpet av kort tid er Norges viktigste handelspartner EU gått inn i resesjon, mens land som Kina, Brasil og India er blitt blant de viktigste aktørene på verdensmarkedet.

Dette er bakteppet for Internasjonal markedsføring. Boken er rikt illustrert ved hjelp av praktiske eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave av denne klassiske læreboken har vært gjenstand for en generell oppdatering, og blant annet kritiske suksessfaktorer i internasjonal strategiutvikling er viet større plass.

Internasjonal markedsføring henvender seg til:
* studenter på universitets- og høyskolenivå
* praktikere fra næringslivet som ønsker støtte i utviklingen av bedriftens internasjonale markedsstrategi
* politikere, embetsmenn og ansatte i forvaltningen som ønsker å forstå hva som styrer bedriftenes internasjonale strategiutvikling