Nettbutikk for bedrifter og skoler

Innovasjonsmesterne

bygg den evig innovative bedriften

Innovasjonsmesterne
Innovasjonsmesterne
  • Forfattere: Violetka Dirlea , Kai-Detlef Engel , Jochen Graff
  • Format: Innbundet
  • Antall sider: 141
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Hegnar Media as
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788271463403
  • Kom i salg: 13. sep. 2017
  • Utgivelsesår: 2017
  • Tittel på originalspråk: Masters of innovation
  • Bidragsyter: Dirlea, Violetka (for) ; Engel, Kai-Detlef (for) ; Graff, Jochen (for) ; Knudsen, Bertil (ove)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Innovasjon i næringslivet
Se flere produktegenskaper
439,-

Kjøp på nett

NØKKELEN TIL VEKST ER EVNEN TIL Å SKAPE EN BÆREKRAFTIG, INNOVATIV ORGANISASJON

Dette er den første praktiske guiden som viser at innovasjon kan læres, læres bort og gjennomføres i bedrifter uansett størrelse, sektor, budsjett eller geografi. Innovasjonsmesterne er intelligent skrevet og full av originale eksempler og intervjuer med ledende aktører innen global innovasjon. Bokens forfattere er ansatt i A.T. Kearney, en av verdens ledende ledelseskonsulenter, og bidrar med kunnskap for ledere innen næringsliv, politikk og undervisning.

Innovasjonsmesterne er håndboken for etableringen av en bærekraftig, innovativ organisasjon, en nødvendighet i markeder som beveger seg raskt og er sterkt konkurransedrevne.

De siste 15 årene har det kommet en flom av skremmende historier om «aha»-opplevelser fra karismatiske ledere. Disse historiene har lite å lære bedriftsledere med hensyn til deres egen innovasjonsevne. Men Innovasjonsmesterne forklarer klart og konsist hvordan ledere kan gjøre innovasjon til noe mer enn ett enkelt «gjennombruddsøyeblikk».

Forfatterne forteller om de virkelige opplevelsene til verdens beste innova.tører. Dette er ikke bare de heteste tech-selskapene for øyeblikket, men også organisasjoner som vokser i sektorer som bilindustrien, jernbaner og husholdningsapparater, der man kunne forvente langsommere vekst.

Mange av disse organisasjonene har vært aktive i generasjoner, og de vokser fremdeles. Det å være innovativ er en gjentagbar prosess som kan studeres og læres - en som vil opprettholde lønnsom vekst for et selskap i flere årtier.

Innovasjonsmesterne gir nøkkelen som åpner dette potensialet og skaper en kontinuerlig innovativ organisasjon.