Nettbutikk for bedrifter og skoler

Grunnbok i strategi
Grunnbok i strategi
Se flere produktegenskaper
899,-

Kjøp på nett

Grunnbok i strategi, 3. utgave, inneholder alle de grunnleggende teoretiske perspektivene og analyseverktøyene. Boken viser hvordan man skal forholde seg til spesifikke beslutningsproblemer i bedrifter og inneholder også mange eksempler og noen mer omfattende case. Boken er beregnet på studenter i grunnkurs i strategi, samt mellomledere og andre som føler de trenger en lettfattelig, men grundig innføring i strategifaget. Boken selges også som e-bok.


Grunnbok i strategi inneholder blant annet:



  • Hva er strategi, og hvem har faget betydning for?

  • Hvordan formulere overordnede mål og delmål?

  • Hvordan gjøres gode strategiske valg?

  • Hvordan konkretisere alternativer?

  • Hvordan skaper organisasjoner verdier?

  • Hvordan komme fra beslutning til gjennomføring?

  • Hvordan gjennomføres evaluering og oppfølging?

  • Modeller og rammeverk for intern og ekstern analyse

  • Modeller for analyse av verdiskapning og verdikonfigurasjoner