Media og det menneskelege
moralfilosofiske utgangspunkt for jounalistisk etikk
- Format: Pocket
- Antall sider: 183
- Språk: Nynorsk
- Forlag/Utgiver: Det Norske Samlaget
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788252170184
- Utgivelsesår: 2007
- Bidragsyter: Røssland, Lars Arve (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Medievitenskap
320,-
Denne boka skisserer eit utgangspunkt for ein ny presseetikk. Ifølgje forfattaren må journalistisk praksis forankrast i noko anna enn magekjensla eller den siste PFU-avgjerda. Boka gir ei innføring i klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral og koplar desse teoriane til moderne massekommunikasjon. Eit sentralt spørsmål er: kva er etisk kommunikasjon? Forfattaren brukar Aristoteles og seinare filosofar sine teoriar til å vise at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når han/ho utformar si yrkesrolle - først menneske, så journalist. Boka munnar ut i 9 tesar om grunnlaget for ein ny medieetikk. Boka vender seg til journalistar og andre med interesse for medias rolle i samtida. Lars Arve Røssland er førsteamanuensis ved Institutt for informasjons- og medievitskap, Universitetet i Bergen. Han har skrive doktoravhandling om det norske presseetiske systemet, og har skrive fleire artiklar, rapportar og bøker om pressetiske emne.