Nettbutikk for bedrifter og skoler

Media og det menneskelege

moralfilosofiske utgangspunkt for jounalistisk etikk

Pocket
Nynorsk
Media og det menneskelege
Media og det menneskelege
  • Forfatter: Lars Arve Røssland
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 183
  • Språk: Nynorsk
  • Forlag/Utgiver: Det Norske Samlaget
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788252170184
  • Utgivelsesår: 2007
  • Bidragsyter: Røssland, Lars Arve (for)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Medievitenskap
Se flere produktegenskaper
320,-

Kjøp på nett

Utsolgt på nettlager
Denne boka skisserer eit utgangspunkt for ein ny presseetikk. Ifølgje forfattaren må journalistisk praksis forankrast i noko anna enn magekjensla eller den siste PFU-avgjerda. Boka gir ei innføring i klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral og koplar desse teoriane til moderne massekommunikasjon. Eit sentralt spørsmål er: kva er etisk kommunikasjon? Forfattaren brukar Aristoteles og seinare filosofar sine teoriar til å vise at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når han/ho utformar si yrkesrolle - først menneske, så journalist. Boka munnar ut i 9 tesar om grunnlaget for ein ny medieetikk. Boka vender seg til journalistar og andre med interesse for medias rolle i samtida. Lars Arve Røssland er førsteamanuensis ved Institutt for informasjons- og medievitskap, Universitetet i Bergen. Han har skrive doktoravhandling om det norske presseetiske systemet, og har skrive fleire artiklar, rapportar og bøker om pressetiske emne.