Nettbutikk for bedrifter og skoler

Ord og begreper i markedsføring

engelsk-norsk og norsk-engelsk

Pocket
Engelsk
Ord og begreper i markedsføring
Ord og begreper i markedsføring
  • Forfatter: Halvor Gaarder
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 264
  • Språk: Engelsk
  • Forlag/Utgiver: Vigmostad & Bjørke AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788245007183
  • Kom i salg: 13. aug. 2009
  • Utgivelsesår: 2009
  • Bidragsyter: Gaarder, Halvor (for)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Salg og markedsføring, To- og flerspråklige ordbøker
Se flere produktegenskaper
279,-

Kjøp på nett

Utsolgt på nettlager
Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Derfor har hvert begrep mange henvisninger til beslektede ord og uttrykk der dette er naturlig og hensiktsmessig. I boken forklares hvert ord på engelsk og norsk ved siden av hverandre. I første del av boken er begrepene alfabetisert etter engelske begrep, i andre del etter norske begrep. Halvor Gaarder er siviløkonom fra St. Gallen, Sveits, og har arbeidet med markedsføring i nasjonale og internasjonale miljøer i en årrekke og har de siste 15 årene vært tilknyttet Høyskolen i Lillehammer som høyskolelektor.