Industrimarkedsføring
markedsundersøkelse, reklame, salg og planlegging
- Format: Pocket
- Antall sider: 236
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Aschehoug
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788251824309
- Utgivelsesår: 1988
- Tittel på originalspråk: Industriell marknadsföring
- Bidragsyter: Bäckman, Bo (for) ; Flodhammar, Åke (for) ; Gustafsson, Conny (for) ; Hedberg, Tomas (for) ; Nielsen, Thomas (for)
- Utgave nr.: 1
- Emnekategori: Salg og markedsføring
299,-
Industrimarkedsføring eller business to business-markedsføring handler om å nå dem som bruker varer og tjenester på industrielle områder, dem som påvirker beslutninger og dem som til slutt står for selve innkjøpene. Det spesielle ved fremstillingen av emnet er at løsningene er basert på aktuelle forskningsresultater og teori som så er overført til resultat og handling. De metodene som er behandlet har vist seg å gi gjensidig lønnsomme og varige forbindelser mellom kunde og leverandør.