Nettbutikk for bedrifter og skoler

Industrimarkedsføring

markedsundersøkelse, reklame, salg og planlegging

  • Forfattere: Bo Bäckman , Åke Flodhammar , Conny Gustafsson , Tomas Hedberg , Thomas Nielsen
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 236
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Aschehoug
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788251824309
  • Utgivelsesår: 1988
  • Tittel på originalspråk: Industriell marknadsföring
  • Bidragsyter: Bäckman, Bo (for) ; Flodhammar, Åke (for) ; Gustafsson, Conny (for) ; Hedberg, Tomas (for) ; Nielsen, Thomas (for)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Salg og markedsføring
Se flere produktegenskaper
299,-

Kjøp på nett

Utsolgt på nettlager
Industrimarkedsføring eller business to business-markedsføring handler om å nå dem som bruker varer og tjenester på industrielle områder, dem som påvirker beslutninger og dem som til slutt står for selve innkjøpene. Det spesielle ved fremstillingen av emnet er at løsningene er basert på aktuelle forskningsresultater og teori som så er overført til resultat og handling. De metodene som er behandlet har vist seg å gi gjensidig lønnsomme og varige forbindelser mellom kunde og leverandør.