Nettbutikk for bedrifter og skoler

Digital markedsføring og kommunikasjon

Pocket
Bokmål
Digital markedsføring og kommunikasjon
Digital markedsføring og kommunikasjon
  • Forfatter: Nina Furu
  • Format: Pocket
  • Antall sider: 260
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788202700317
  • Kom i salg: 15. juli 2021
  • Utgivelsesår: 2021
  • Tittel på originalspråk: Digital markedsføring og kommunikasjon
  • Bidragsyter: Furu, Nina (for) ; Helle, Line (ill)
  • Utgave nr.: 3
  • Emnekategori: Markedsføring på Internett
Se flere produktegenskaper
509,-

Kjøp på nett

Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler ¿ både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.


Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.