Digital markedsføring og kommunikasjon
- Format: Pocket
- Antall sider: 260
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Cappelen Damm AS
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788202700317
- Kom i salg: 15. juli 2021
- Utgivelsesår: 2021
- Tittel på originalspråk: Digital markedsføring og kommunikasjon
- Bidragsyter: Furu, Nina (for) ; Helle, Line (ill)
- Utgave nr.: 3
- Emnekategori: Markedsføring på Internett
509,-
Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler ¿ både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.
Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.