Nettbutikk for bedrifter og skoler

25 MBA-modeller du må kjenne til

Innbundet
Bokmål
25 MBA-modeller du må kjenne til
25 MBA-modeller du må kjenne til
  • Forfattere: Julian Birkinshaw , Ken Mark
  • Format: Innbundet
  • Antall sider: 237
  • Språk: Bokmål
  • Forlag/Utgiver: Hegnar Media as
  • Nivå: Voksen
  • EAN: 9788271463847
  • Kom i salg: 26. aug. 2020
  • Utgivelsesår: 2020
  • Tittel på originalspråk: 25 need-to-know MBA models
  • Bidragsyter: Birkinshaw, Julian (for) ; Mark, Ken (for) ; Hilmersen, Thomas (ove)
  • Utgave nr.: 1
  • Emnekategori: Ledelse og ledelsesteknikker, Organisasjonsteori
Se flere produktegenskaper
249,-

Kjøp på nett

25 MBA-modeller du må kjenne til gir deg lett tilgang til de nyttigste modellene, verktøyene og begrepene som dekkes i MBA-undervisningen. Enten du er en student som skal begynne på studiet, eller en leder som ønsker å forstå ideene det blir undervist i, vil denne veiviseren hjelpe deg i gang.

Boken dekker 25 viktige modeller som er hentet fra pro.grammer over hele verden. Den skjærer gjennom sjargongen og gir deg det viktigste innholdet i hver modell: hva det er, når du skal bruke det, hvordan du skal bruke det, med praktiske tips.

Vil du ha nye måter å betrakte gamle problemer på?
Trenger du et lett tilgjengelig sett med beslutningsverktøy for ledere?
Vil du bare ha det du trenger, ikke lange regler med teori?
Her får du 10 nyttige tips til hva du gjør og ikke gjør ved hjelp av MBA-modeller.

Denne boken gir deg uunnværlige modeller som lar deg gjøre det meste ut av hver eneste forretningsmulighet, og forteller deg det du trenger å vite - raskt.

Julian Birkinshaw er professor i strategi og entreprenørskap ved London Business School og leder for Deloitte Institute of Innovation and Entrepreneurship. Han har skrevet 13 bøker, deriblant Fast Forward: Make Your Company Fit for the Future, Reinventing Manage.ment: Smarter Choices for Getting Work Done og Becoming a Better Boss: Why Good Management Is so Difficult.

Ken Mark er adm. dir. i The Martello Group. Han var finansdirektør i Diversified Resources International og jobbet for Procter & Gamble og Harvard Business School. Han har skrevet case-studier for Harvard, Ivey Business og London Business School.