Key account management
hvordan få de store ordrene hos de største kundene
- Format: Pocket
- Antall sider: 255
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Aschehoug
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788215009261
- Utgivelsesår: 2006
- Bidragsyter: Petersen, Eirik (for)
- Utgave nr.: 3
- Emnekategori: Salg og markedsføring
449,-
Hvordan få de store ordrene hos de største kundene? Svarene får du ved å lese denne praktiske boken som viser deg hvordan du kan:
- Komme i posisjon og finne ut hvem som gjør hva hos de store kundene
- Bygge gode langsiktige relasjoner
- Presentere i store forsamlinger
- Selge store løsninger
- Skrive selgende anbud
- Forhandle frem store kontrakter
- Opprette og drive effektive kundeteam
- Jobbe planmessig og strukturert med de største kundene
- Drive resultatorientert Key Account Management
«Det er mye å ta tak i om vi skal lykkes med de virkelig store kundene. Ikke minst må vi lykkes i å overbevise dem om at vi kan skape verdi for dem, slik at vi skiller oss ut fra andre leverandører. Dette er en bok verdig dette arbeidet. Dette er en bok til å bli klok av.»
- Gorm Kunøe, amanuensis ved Handelshøyskolen BI
«Vi ser i vårt daglige arbeid at relasjonsbygging blir en stadig viktigere faktor. Boken til Eirik gir oss en forståelig innføring i Key Account Management som sammen med hans tidligere emner har gitt oss i Constructor Norge en helhet i organiseringen av vårt salgsarbeid. Vi har satt teorien ut i praksis og tilbakemeldingene er udelt positive.» - Terje Danielsen, direktør i Constructor Norge AS (Aker ASA)
«Dette er inspirerende lesning! Boken er godt strukturert, enkel å forstå og gir praktiske eksempler på løsninger. I Visma Retail vil vi benytte stoff fra boken for videreutvikling av vår salgsavdeling samt til bygging av KAM-organisasjon.»
- Erik Ask, administrerende direktør i Visma Retail Systems AS
- Komme i posisjon og finne ut hvem som gjør hva hos de store kundene
- Bygge gode langsiktige relasjoner
- Presentere i store forsamlinger
- Selge store løsninger
- Skrive selgende anbud
- Forhandle frem store kontrakter
- Opprette og drive effektive kundeteam
- Jobbe planmessig og strukturert med de største kundene
- Drive resultatorientert Key Account Management
«Det er mye å ta tak i om vi skal lykkes med de virkelig store kundene. Ikke minst må vi lykkes i å overbevise dem om at vi kan skape verdi for dem, slik at vi skiller oss ut fra andre leverandører. Dette er en bok verdig dette arbeidet. Dette er en bok til å bli klok av.»
- Gorm Kunøe, amanuensis ved Handelshøyskolen BI
«Vi ser i vårt daglige arbeid at relasjonsbygging blir en stadig viktigere faktor. Boken til Eirik gir oss en forståelig innføring i Key Account Management som sammen med hans tidligere emner har gitt oss i Constructor Norge en helhet i organiseringen av vårt salgsarbeid. Vi har satt teorien ut i praksis og tilbakemeldingene er udelt positive.» - Terje Danielsen, direktør i Constructor Norge AS (Aker ASA)
«Dette er inspirerende lesning! Boken er godt strukturert, enkel å forstå og gir praktiske eksempler på løsninger. I Visma Retail vil vi benytte stoff fra boken for videreutvikling av vår salgsavdeling samt til bygging av KAM-organisasjon.»
- Erik Ask, administrerende direktør i Visma Retail Systems AS