Business model generation
en håndbok for nytenkere, banebrytere og opprørere
- Format: Pocket
- Antall sider: 278
- Språk: Bokmål
- Forlag/Utgiver: Gyldendal Norsk Forlag AS
- Nivå: Voksen
- EAN: 9788205474536
- Kom i salg: 11. mars 2015
- Utgivelsesår: 2015
- Tittel på originalspråk: Business model generation
- Bidragsyter: Osterwalder, Alexander (for) ; Pigneur, Yves (for) ; Clark, Tim (med) ; Sjøbu, Ane (ove)
- Utgave nr.: 3
- Emnekategori: Forretningsstrategi, Innovasjon i næringslivet, Ledelse og ledelsesteknikker
579,-
Boken og metodikken er blitt en internasjonal snakkis og er allerede svært populær i miljøer som jobber med innovasjon og entreprenørskap.
Bestill vurderingseksemplarBoken gir solide, enkle og velprøvde verktøy for å forstå, utforme, bearbeide og implementere forretningsmodeller.Banebrytende nye forretningsmodeller kjennetegner vår generasjon. Men selv om de endrer konkurranselandskapet på tvers av bransjer, har de fleste ikke så god greie på dem.Business Model Generation er en praktisk, inspirerende håndbok for alle som skal forbedre en forretningsmodell - eller skape en helt ny. Den gir deg praktiske og effektive innovasjonsteknikker som brukes av ledende selskaper over hele verden i dag. Du lærer å forstå, forme og implementere en ny forretningsmodell - eller å analysere eller revidere en gammel.
Bestill vurderingseksemplarBoken gir solide, enkle og velprøvde verktøy for å forstå, utforme, bearbeide og implementere forretningsmodeller.Banebrytende nye forretningsmodeller kjennetegner vår generasjon. Men selv om de endrer konkurranselandskapet på tvers av bransjer, har de fleste ikke så god greie på dem.Business Model Generation er en praktisk, inspirerende håndbok for alle som skal forbedre en forretningsmodell - eller skape en helt ny. Den gir deg praktiske og effektive innovasjonsteknikker som brukes av ledende selskaper over hele verden i dag. Du lærer å forstå, forme og implementere en ny forretningsmodell - eller å analysere eller revidere en gammel.